Demane la cançó de...

dilluns, 26 de novembre del 2018

M'agrada el Nadal



M'agrada el Nadal, de Dàmaris Gelabert no pot faltar. I els afortunats en cantar-la enguany han sigut els xiquets de 3r. És tan bonica que tots els anys la repetim. Gaudiu-la!

M'agrada el Nadal. Dàmaris Gelabert.

M'agrada el Nadal. Dàmaris Gelabert. Instrumental.

M'AGRADA EL NADAL
Damaris Gelabert

M’agrada el Nadal, faig besets i regals,
els carrers i els balcons plens de llums i colors.
M’agrada el Nadal un pessebre com cal,
pastorets i torrons i cançons vora el foc.
 
Quan mire la nit veig el vidre entelat,
i escric amb el dit “Bon Nadal” i un desig.
 
Vull un tall de torró per un món millor
i carbó dins d’un sac pels que es porten ben mal.
Vull un somni de neu per baixar amb trineu.
Poder veure al rei blanc fent de mag un instant.
 
Vull pujar dalt del cel per fer surf amb l’estel,
fins l’estrella d’Orient que s’apaga i s’encén.
Vull que em dones cançons i un sac ple de dolçor
i un dibuix d’aquest món sense mals ni canons.
 
M’agrada el Nadal faig besets i regals,
els carrers i els balcons plens de llums i colors.
M’agrada el Nadal.
 
M’agrada el Nadal un pessebre com cal,
pastorets i torrons i cançons vora el foc.

1 comentari:

  1. Esta súper genial.😂😂😂😂🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈

    ResponElimina