Demane la cançó de...

dimecres, 23 d’octubre del 2013

Ací teniu la lletra de la cançó "El poll i la puça". Al cantar-la tan bé heu fet que tornara a eixir el sol!

El poll i la puça es volen casar.
Com ens casarem si no tenim pa?
Respon la formiga des del formiguer:
-Avant amb les bodes, que pa jo en duré!
 
El poll i la puça es volen casar.
De pa ja en tenim,vi, com ho farem?
Respon el mosquit del fons del celler:
-Avant amb les bodes, que vi jo en duré!
 
El poll i la puça es volen casar.
De vi ja en tenim, carn com ho farem?
Respon la guineu des del galliner:
-Avant amb les bodes, que carn jo en duré!
 
El poll i la puça es volen casar.
De carn ja en tenim, i qui tocarà?
Respon ara el grill que és molt cridaner:
-Avant amb les bodes,que jo tocaré!
 
El poll i la puça es volen casar.
Músic ja en tenim, amb qui ballarà?
Respon el gripau que és bon ballador:
-Avant, avant les bodes,que jo ballaré!
 
El poll i la puça es volen casar.
Ballador tenim, amb qui ballarà?
Respon el rateta de dins del graner:
-Lligue-me els gatets que jo ballaré!

1 comentari:

  1. me encanta la canço de el poll i la puça adeu anna molts bessos

    LAIA MARTI SANZ DE 4C

    ResponElimina