Demane la cançó de...

divendres, 5 d’abril del 2013

Hola bonics i boniques! Com heu passat les Pàsques? Espere que requetebé! Jo he estat un poc desconnectada últimament, ja que estic preparant junt al meu cor uns concerts molt importants que tindrem demà a la Unió Musical. És un musical del Renaixement, i si vos apetix veure'l serà demà dissabte a les 22'30h i el diumenge a les 19'30h a l'auditori de la Unió Musical. També eixen alguns companys del col·le que tots coneixeu, però no diré els noms, sorpresa... Anem disfressats i tot! Si veniu, allí ens veurem.


No feu cas a les hores del cartell! serà dissabte 6 d'abril a les 22'30 i diumenge a les 19'30h.

3 comentaris:

  1. Hola Ana jo he anat pero claro anava en muletes et arecordes que et saludi???? bueno estaba super xulo super xuli tu eres la que tocaba la flauta jajjajajaj i Maica la que cantaba jajajajajajjja es pasa volant eixa hora i quart bueno adeu bessets♥

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'alegre que t'haja agradat Lucia. M'he alegrat molt de veure-vos a tu i a Gema. Fins demà!

      Elimina
  2. Lucia Flores Navarro de 3c19 d’abril del 2013, a les 16:07

    Hola Ana jo tambe em alegri de voret pero el dilluns ja me en teniun en el cole bueno en muletes sense fer gimnasia bueno adeu bessets♥

    ResponElimina