Demane la cançó de...

diumenge, 11 de novembre del 2012


I vos desvetlle el repte d'estos nadals per a celebrar el 25é aniversari de la nostra escola: Christmas Carol, vos atreviu a cantar, de memòria, nadalencs en anglés? Vos deixe el llistat dels que anem a fer, tot i que encara he de consultar amb your English's teachers, Maria, Nayara and Toni, quin fem per a cada curs.

1. Deck the halls

2. Silent night

3. Santa Claus is coming to town

4. Jingle Bells

5. White Christmas

6. All I want for Christmas is you


13 comentaris:

  1. Hola Ana soc Lucia de 3c esta super xula per a aprendesela per que si la tenim que cantar davant de molta jent pues aso es una agudeta bueno adeu bessets

    ResponElimina
  2. Hola Ana soc Lucia de 3c esta molt bonica la canco de All i want forChristmas is you que be canta la chiqueta llo vuic cantar com ell bueno que m'agradat molt bueno adeu bessets:)

    ResponElimina
  3. lla se lo que se ignifica All i want for Christmas es todo lo que quiero para navidad es a ti que bonic es increible

    ResponElimina
  4. Yo ya m'he estic aprenent la canço per que me le ficat al movil y no pare de sentirla! m'agrada molt la canço de White Christmas

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt requeteb´´e Mariajo! Divendres tornarem a assajar-la.

      Elimina
  5. hola ana soc zaira de 6b m'agradat molt les cançona , totes !!! estan super , super chules !!! jajajaja

    ResponElimina
  6. Hola Ana soc Nina de 6-A m'encanten les cançons que poses al blog estan super chules , he sentit les de nadal pero,la que m'encanta i m'agrada molt especialment es la de all i want for cristhmas is you un bes adeu=)

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'alegre! A veure si demà ja vos la sabeu quasi, quasi...

      Elimina
  7. no e trobat la cancio de la chiqueta que canta en angles pero la cancio y el vidio de magrada el nadal m encantat adeu espere la teua resposta

    ResponElimina
    Respostes
    1. Com que no Maria?? És la número 6 d'esta entrada: All I want for Christmas is you. També l'he posat en l'entrada que posa Vazquez Sounds.

      Elimina
  8. gracies ana ya he trobat la cancio que no habia trobat ,una pregunta encara esta el joc del piano, hes pere la teua respostas

    ResponElimina