Demane la cançó de...

diumenge, 11 de novembre del 2012





Heu vist el Senyor dels Anells? Si és així, vos sonarà esta música. Estes dues setmanes escoltarem una part de la B.S.O. (banda sonora original) d'esta bonica pel·lícula, interpretada per la London Philarmònic Orchestra. La música correspon a la part de la pel·li que apareix la comarca, on viuen els hobbits. Espere que vos agrade. En l'enllaç podeu veure els músics interpretant esta preciosa melodia.

ENLLAÇBSO El Senyor dels Anells. La comarca.

12 comentaris:

  1. hola ana soc zaira de 6b esta molt chula la camço de el sañor de los aniños.Le escoltat moltes vegades !!!! Bueno antes de res , lla e vatit el record de comentaris ???? tinc regalet o no ??¿¿¿ jajajajajaja :p

    ResponElimina
  2. Ana soc Vega de 6a i escoltat la canço y me ha agradat molt,vaig a probar tocarla en la flauta.

    ResponElimina
  3. Molt b´´e Vega. Si vols et passe la partitura.

    ResponElimina
  4. hola ana soc zaira de 6b si tens qe pensaro pensao lla per a qe meu digues este dimecres 21 de nobembre del 2012. OKI ???¿¿¿¿ perfa !!! jejejejeje

    ResponElimina
  5. Vale Anna gracies

    ResponElimina
  6. Ana me pots passar la partitura del senyor dels anells ami tanbe ?????

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ok xiques! Este cap de setmana la busque i vos la passe la setmana pròxima.

      Elimina
  7. no sabia que la sirena era la del señor dels anells.
    lla deia jo que em sonaba esta molt xula bueno ana hasta la proxima.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Mario, a la porta de la classe de música hi ha un cartell que indica quina música sona cada setmana. La solc canviar quan ja ha sonat dues setmanes. M'alegre de que t'agrade!

      Elimina
  8. Ok Ana, Nina i yo intentarem tocarla les dos juntes en la flauta i te la enseñarem ok ?????????? :D

    ResponElimina